Kozia Movie Day

Nick:

Komentarze:

17.09.2012, 07:57
ZOWUcEhGZrVhaCdv
Szmajdziński jest szarą eminencją SLD. Znamienne były i są kocfreennje prasowe, w ktf3rych brał i bierze, udział. Zawsze stoi nieco z tyłu i kontroluje, a nawet podpowiada innym. Jednak postanowił wyjść z cienia, gdyż ławka SLD się sfilcowała.A Arłukowicz, uciekinier /w niesławie/z SDPL, wciąż chce się wkupić nowym kolegom z SLD i robi wszystko po linii, jaką Sojusz przybrał, np. wobec PiS. Sam się na pierwszą linię nie wysunął.

23.04.2008, 12:48
Doniek
Muzyka dla naszego bociana jest the best xDD Anteczek widac zajebista jazde!

21.04.2008, 22:36
klaudzior
hahahaha zajebiaszczy filmik, kto dopasowal muzyke jest BOGIEM, mało z krzesła nie spadłam

21.04.2008, 21:36
Anteczek
Daje radę Pinczer nie ma sie co śmiać...no poprostu ma taki specyficzny sposób jazdy :D

21.04.2008, 21:20
@GPX@
,, Zapierdalaj --> Qrwa mać '' I już all jest wiadome o czym będzie filmik hehe. Jednym słowem ,, Wywóz szamba i gnoju '' buhahaha
PoZdRo dla kolarzy xD

21.04.2008, 19:57
dd/człapuś
o i znowu kolejna obcje zauwazyłem haha ale pozostawie ja dl siebie...a kto jest inteligentny kapnie sie o co chodzi:)

21.04.2008, 18:27
Stopa
No Antek pokazal kto jest kozio-rozpierdlalaczem! Mistrz jazda! Bloto bylo duże? Bo my w Myślenicach cioraliśmy po ośke w gównie xD sle też bylo zajebiscie.

21.04.2008, 15:56
dd/człapuś
he he ja powiem tak bardzo fajnie śmigał antek i łysy widac dynamikę jest super:)co do pinczera jestem ciekawy czy jeszcze będzie mógł miec dzieci:D muzyka średnio przypada mi do gustu:) ale to w końcu film Damiana wiec raczej krytykowac nie wypada:)

20.04.2008, 23:11
Mr
no widać że chłopak se nie radzi.. za duży ma ten rower

20.04.2008, 22:22
dhsanta
haha...jak to powiedział taki 1 kolega.Steryd jeździ jak bocian jakiś na 1 nodze,bo drugą non-stop się podpiera

20.04.2008, 22:18
Kutybek
Na pinczer dh session przynajniej fajna muzyka leci xD zreszta według mnie on i tak lepiej od was wchodzi w zakręty ...on jezdził kiedys na scigaczu czy co?

20.04.2008, 22:15
Dziadas
hehhe ostatni skok był the best :D trzymcie mnie bo wyskocze przez okno :P