Kozia Downhill Race

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Nick:

Komentarze:

17.04.2008, 19:29
dd/człapuś
hehe mo dodek wymiata:P

16.04.2008, 15:23
kutyb
nice :D more more more !! xD

16.04.2008, 15:15
Dziadas
prosimy o wiecej :D jezeli cos macie to walic na dziadas@o2.pl pozdro

15.04.2008, 21:39
leogang
nareszcei jakeis fotki. :D Fajne

15.04.2008, 21:21
halba.pl
w hardtailu halba wyjaśniła :D

15.04.2008, 21:21
dhsanta
tak nawiasem.dzięki wszystkim za przybycie i dobra zabawę:)

15.04.2008, 21:20
halba.pl
:)

15.04.2008, 21:19
ufo
było zajebiście !!!!!

15.04.2008, 21:12
Kamil
w końcu coś:)

Młyn ma niesamowicie stylową taśmę malarską na spodniach:P

Jest i uwieczniony kolega kibic:)